Oferta: ds. rozliczeń budżetowych

Data publikacji: 2024-04-22
Nr ref.: KPRM/58/2024
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. rozliczeń budżetowych

Zakres podstawowych czynności

  • opracowanie projektów aktów prawnych, regulaminów, umów związanych z udzielaniem dotacji  na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów
  • udział w działaniach promocyjnych, informacyjnych związanych z udzielaniem dotacji na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów
  • przeprowadzenie procedury naboru wniosków o udzielenie dotacji i ich rozliczenie
  • prowadzenie ewidencji złożonych wniosków o dotację na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów
  • organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie dotyczących udzielonych dotacji celowych, weryfikacja dokumentacji i sporządzenie protokołów
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielonych dotacji
  • prowadzenie spraw w zakresie obsługi finansowej udzielonych dotacji, w tym postępowań administracyjnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość przepisów związanych z finansami publicznymi
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność współpracy w zespole
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych, administracja, ochrona środowiska
  • doświadczenie zawodowe w zakresie finansów publicznych lub obsługi dotacji
  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu finansów i rachunkowości
  • ogólna znajomość zagadnień związanych z ochroną środowiska

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: pl. Kolegiacki 17
  • praca głównie przy komputerze
  • wyjścia poza miejsce pracy, wyjazdy służbowe
  • bezpośrednia obsługa klienta
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dopłata do wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2024-05-19.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Stoińska
Data wytworzenia informacji: 2024-04-22 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2024-04-22 08:06